Inainte de a plati coletul curierului, va rugam sa verificati integritatea acestuia, si daca considerati si vedeti ca ambalajul coletului a suferit lovituri sau deteriorari, NU achitati rambursarea si NU semnati primirea coletului.

Contactati-ne de urgenta in prezenta reprezentantului de la curierat la telefonul de contact afisat pe website -> pagina de contact.

Daca acceptati coletul deteriorat va asumati pe propria raspunde ca produsele sunt in perfecta stare de utilizare. Daca produsele au fost deteriorate, se considera ca au fost deteriorate de dumneavoastra si isi pierd garantia si nu mai le puteti returna.

Refuzati coletul daca acesta prezinta deteriorari, chiar daca ati realizat plata in avans, prin transfer banca, plata sms sau cu cardul. Daca acceptati coletul si produsele au fost deteriorate, se considera ca au fost deteriorate de dumneavoastra si isi pierd garantia si nu mai le puteti returna. In momentul in care se revuza coletul, trebuie sa specificati motivul refuzului.