Volkswagen Polo este o mașină confortabilă, cu un consum relativ mic. Aceasta mașină are multe calități, dar și defecte.
Citește în continuare pentru a vedea care sunt principalele probleme ale VW Polo.
- Transmisie Automată
Una dintre problemele pe care VW Polo cu transmisie automată are este faptul că cablul schimbătorului de viteze se uzează repede și/ sau se blochează. Acest lucru duce la oprire automată, săritură sau scădere a treptelor de viteză.
- Probleme Electrice
La unele modele a fost o defecțiune la controlul amplificatorului electric, iar sticla de pe partea șoferului uneori se lipește. După 10.000km este posibil ca portbagajul să se blocheze.
- Defecțiuni ale Motorului
În timpul sezonului rece, supapele de recirculare a gazelor au tendința de a se defecta. După 200 km perna de montare a motorului începe să bată.
- Sistemul de Răcire
Ventilatorul de încălzire începe să scoată sunete neplăcute la rece atunci când mașina este neîncălzită. Acest lucru se întâmplă din cauza lipsei de lubrifiere a rulmentului metalografit cu mânecă.
- Motor 1.2 benzină de 60 și 70 CP
Motorul de 1.2 benzină este zgomotos, consumă mult ulei și are un lanț de distribuție care poate sări atunci când este neglijat.
- Motoare pe Benzină
Motoarele pe benzină au o turbină legată care are probleme destul de accentuate la întinzătorul lanțului de distribuție. Întinzătorul nu mai funcționează și lanțul sare în motor.
- Motoare Diesel
Motoarele Diesel au probleme la EGR și la filtru de particule. Filtrele se înfundă într-un timp scurt, iar EGR-ul se strică într-un timp și mai scurt mai ales dacă folosești mașina prin oraș.
- DSG 6 și DSG 7
Cutiile automate DSG 6 și DSG 7 necesită schimbarea uleiului la aproximativ 60.000km. Acest lucru nu este o problemă atât de mare, însă sunt echipate cu unitatea Mecatronic care atunci când se strică nu mai poate fi reparată și este destul de costisitoare.