Audi a fost producătorul care a ajuns foarte repede în zona premium, iar modelul A4 a contribuit la acest succes. Audi A4 oferă un pachet echilibrat pentru majoritatea șoferilor. Cu toate acestea, nu este o mașină perfectă și vine la “pachet” și cu anumite probleme. Citește în continuare pentru a afla care sunt acestea.
- Pompa de înaltă presiune
O problemă destul de costisitoare pe care o poți întâlni la Audi A4 este reprezentată de pompa de înaltă presiune care face span. Această problemă este întâlnită la motoarele diesel VW, în special 1.6 TDI și 2.0 TDI.
- Consumul de ulei – motor 2.0 TFSI
Cu cât mai multă putere are motorul, cu atât mai mult ulei consumă. Această motorizare consumă 1 litru de ulei la 1000km.
- Farurile standard de tip LED
Farurile cu care este dotat Audi A4 pentru luminile de zi sunt standard de tip LED. Acestea se strică destul de repede și sunt foarte costisitoare.
- Cutia de viteze Multitronic
Toate modelele cu tracțiune față sunt dotată cu cutia de viteze Multitronic de tip CVT care provoacă probleme tuturor mașinilor în care este instalată.
- Sistemul multimedia MMI
Sistemul multimedia MMI se strică într-un timp relativ scurt și te va costa destul de mult să-l schimbi.
- Motor 2.0 TDI
Această motorizare are probleme serioase cu volanta cu masă dublă, acumulările de span care contaminează întreg sistemul de injecție și cu ambreiajul care se strică, uneori alături de cutia de viteze.
- Motor 3.0 TDI
Motorul 3.0 TDI are probleme cu pompa de apă care de cele mai multe ori se strică, supapa EGR și distribuția pe lanț care te va costa foarte mult să o repari.