BMW 320d credem că este cel mai căutat și cel mai râvnit model de la BMW. Model are multe avantaje, putere, prestanță, spațiu – berlin, break, hatchback. Este o mașină și pentru pasionați de condus și pentru familiști.
Deși arată bine și au multe dotări și sunt superioare peste multe branduri, au și minusuri, dintre acestea noi am întâlnit câteva minusuri la BMW 320D, în funcție de monitorizare.
BMW 320D motor Diesel N47 au o problemă cu întinzătoarele lanțului de distribuție, evident că se pot schimba, însă pentru a le schimba trebuie să scoți tot motorul deoarece distribuția este pusă în spatele motorului, deci este o adevărată aventură și binențeles un cost al manoperei foarte mare. Dar totuși, este BMW!
Servofrâna o problemă întâlnită frecvent la motoarele în 4 cilindri de până în 2013. Aceasta cedează când ai cea mai mare nevoie de ea. Deci trebuie să te aștepți să mergi în service auto autorizat cu stand de verificat frâne. Atenție! Pentru siguranța ta și a celor din jur, nu apelați la persoane neavizate și mecanici fără experiență, totuși este o mașină care poate atinge viteze mari destul de rapid, vrei să te poți și opri în siguranță.
- A/C
Poziția compresorului A/C este joasă, iar dacă vei merge pe un drum neasfaltat este posibil să ia pietre.
- Termostatul și pompa de apă
Termostatul și pompa de apă se strică destul de des, mai des decât te-ai putea aștepta.
- Motoarele diesel – sensibile la drumurile scurte
Motoarele Diesel nu sunt făcute pentru a fi conduse pe drumuri scurte. Dacă te-ai decis sa-l alegi, asigura-te că vei conduce mașina pe distanțe mari.
- Garnituri și semigarnituri
La fel ca și alte serii, BMW 320d pierde o cantitate destul de mare de lichid într-un timp relativ scurt. Partea bună este că piesele nu sunt foarte costisitoare, însă manopera da.
- Anvelope Run Flat
BMW 320d vine cu anvelope Run Flat, ceea ce înseamnă că nu există roată de rezervă, iar acest lucru poate să fie destul de inconfortabil.