service auto cluj

De când a apărut primul Ford Fiesta în anul 1976 și încă de la început a avut un succes de neegalat pe piața de mașini, mai ales la revânzare pe piața de second-hand. Această mașină are multe atuuri, dar și câteva defecte.

La Ford Fiesta  discurile de frână  se strică frecvent (înainte de vreme). Depinde și de stilul de condus, dar trebuie să te aștepți să le schimbi la vreo 50 000 – 75 000 km, noroc că nu sunt costisitoare și procedura este destul de rapidă, dacă ai un service auto bun și un mecanic experimentat.

La modelele de Ford Fiesta produs până în 2011 s-a observat o mai mare frecvență de defecțiune la planetare.

Ambreiajul la modelele Ford Fiesta apărute până în anul 2011, această problemă a fost semnalată la motorizările de 1.4 și 1.5 Diesel și da se poate repara cu un kit de ambreaj, dar el se duce în funcție de stilul de condus și modul de exploatare deodata cu plăcuțele de frână.

Distribuția la Ford Fiesta, am avut cazuri destul de multe în care coloana de direcție a cedat la rulaje de sub 70.000 km, da depinde și de modul cum conduci și da și la alte mărci exista probleme, dar la Ford Fiesta, unele modele sunt predestinate, până în prezente toate care ne-au trecut service-ul au avut schimbată distribuția până la 80 000 km . Această problemă este destul de comună atât modelelor produse până în 2013, cât și după 2013.

În topul defecțiunilor se află mașinile care au fost conduse preponderent în oraș.

Dacă alegi motorizarea de Ford Fiesta 1.4 benzină, trebuie să știi faptul că aceasta consumă destul de mult mai ales în oraș. În plus, vei simți o lipsă de performanță, în comparație cu alte motorizări disponibile pentru acest model varianta Diesel.

Revizia anuală sau la kilometraj respectiv schimbul de filtre (ulei, habitaclu, polen) și ulei se realizează destul de rapid și nu reprezintă un cost ridicat al manoperei.

 

Ai probleme cu Ford Fiesta? Vrei o o estimare/ constatare rapidă?