Opel Astra este o mașină foarte populară atât la noi cât și în restul țărilor. Aceasta s-a vândut pe tot globul, sub diferite denumiri.
- Motoare Diesel
În cazul motoarelor diesel s-au constatat anumite probleme. Printre acestea se numără și faptul ca anumiți senzori cedează, iar valva electronică se înfundă destul de des. Calculatorul de la pompa de injecție cedează dupa un anumit timp.
- Șasiu
Mecanismul frânei de mână este predispus la rugină dacă nu este utilizat pentru o perioadă de timp, mai ales în condiții de vreme umedă.
Etrierele de frână din spate vor începe să sune după un anumit timp. Pentru a repara această problemă va trebui să dezasamblezi și să cureți mecanismul.
- Motor 1.4 benzină
În cazul motorului de 1.4 benzină, uneori cedează bobina de aprindere. Cauza fiind coroziunea din interiorul tijei. În cazul defecțiunilor sistemului de aprindere, neutralizatorul catalitic este distrus.
- Motor 1.4 Turbo
Motorul 1.4 turbo are un defect foarte mare și des întâlnit – crăparea pistoanelor. Problema apare după 50.000 km. În acest caz, motorul nu mai trage și începe să consume mult ulei.
- Pierderi de Ulei
Pierderea de ulei este o problemă destul de des întâlnită în rândul posesorilor de Opel. Cauza principală a acestei probleme este bușonul de la baia de ulei – șaiba și garnitura acestuia cedează într-un timp scurt.
- Condensatorul
Fisurarea condensatorului este o altă problemă pe care Opel Astra o are. Acest lucru duce la pierderea lichidului refrigerant, ceea ce înseamnă că aerul condiționat, în loc sa răcească aerul doar îl recirculă.
- Blocarea Roților din Spate
Această problemă apare la mașinile care nu sunt folosite atât de mult și care nu sunt protejate în perioada de repaus. Ca și simptome ar fi mirosul înțepător, dificultatea în deplasare și un sunet deranjant care vine din partea din spate a mașinii.