Skoda Fabia este o mașină ideală de oraș, fiind o mașină mică, simpatică și ieftină de întreținut, de manevrat și de parcat mai ales în orașele mari precum Cluj-Napoca.
Pe lângă aceste calități de mașină mică, această mașină are și câteva defecte pe care le-am întâlnit și noi, acestea ar fi: 

Frânele și luminile pe care Skoda Fabia le-a avut încă de la primele modele, se uzează foarte rapid, cele mai multe exemplare prezintă urme de uzură la sistemul de frânare, poate din cauza proiectării lor și dimensiunea acestora. Depinde de stilul și modul de condus, acestea se vor uza mai rapid decât la majoritatea celorlalte mașini din aceeași gamă/clasă.
Dacă observi însă probleme la sistemul de lumini sau auzi sunete metalice când frânezi, atunci este de mers la service auto.

Caseta de direcție electro-hidraulică este pentru unii proprietari de Skoda Fabia cele mai des întâlnite defecțiuni, aceasta prezintă scurgeri și dificultăți de operare mai ales pentru cineva care nu este destul de experimentat în coducerea mașinii. Este important să se facă verificare atentă cel puțin odată pe an la caseta de direcție și în cazul unor probleme mers cât mai urgent la service.

Furtunul de la spălătorul de parbriz este o altă problemă pe care această mașină o are, destul de des, faptul că se arde siguranța instalației de la spălătorul de parbriz. Această apare cu precădere în sezonul rece atunci când rezerva de lichid pentru parbriz este pe terminate.

Skoda Fabia cu motor TSI (1.2 – 1.4) are probleme cu întinzătoarele lanțului de distribuție. În acest caz poți să faci doua lucruri – să cauți o versiune Skoda Fabia cu distribuție pe curea sau să le schimbi complet, așa nu vei mai avea nici o problemă. 

Skoda Fabia cu motor 1.4 MPI, 1.4 TDI ȘI 1.9TDI  la aceste modele distribuția trebuie schimbată o dată la 4 ani sau la fiecare 100.000 de km, este un cost dar față de alte mașini, poți spune că este acceptabil.

O problemă la unele modele de Skoda Fabia este Senzorul G201 sau senzorul care se ocupă de ABS, care de cele mai multe ori se strică destul de repede. Acest lucru este mai des întâlnit mai ales la Skoda Fabia modeleșe din 2005-2010. 

Skoda Fabia cu motorul 1.4 Diesel aspirat (68, 75 și 80CP) care are un raport greutate și putere foarte ok, are poate cel mai mic consum, unii se laudă cu un consum de 3,8 litri/ 100 km în modul mixt, asta doar cu șoferul. Acum totul depinde de modul de condus.

Părerea noastră că pentru o mașină de oraș, este ideală iar întreținerea, reviziile la Skoda Fabia (schimb ulei, filtre) nu reprezintă un cost ridicat.

Ai probleme cu Skoda Fabia? Vrei o o estimare/ constatare rapidă?

VREAU ESTIMARE DE PREȚ!