VW Golf este una dintre cele mai iubite mașini din Europa și foarte rar vei întâlni pe cineva care să o urască sau să fi avut o experiență neplăcută cu această mașină. Înainte de a-ți cumpăra un VW Golf trebuie să ții cont despre anumite aspecte. Citește în continuare pentru a vedea care sunt problemele comune ale acestui model.
- Motor 1.2 TSI 105CP
Una dintre problemele principale ale motorului 1.2 TSI 105CP este faptul că consuma foarte mult ulei.
- Motor 1.4 TSI 160CP
Problema mașinilor de până în 2012 cu motor 1.4 TSI 160CP este întinzătorul de la lanțul de distribuție. Ca și validare în acest caz, va trebui să asculți distribuția la rece. Totuși, dacă nu ești primul proprietar al mașinii, este foarte probabil ca această problemă să fi fost deja rezolvată de proprietarul anterior deoarece apare cu precădere între 16.000 și 100.000km.
Prețul pentru un kit complet și pentru manoperă este peste 1500 RON.
Tot la acest motor, a apărut și problema consumului de ulei. Problema fiind reparată dupa 2012 cu un nou tip de pistoane.
- Motor 1.6 TDI Bluemotion
Motorul 1.6 TDI cu bluemotion este unul dintre cele mai economice motoare care poate fi pus pe un VW Golf. Problemele care apar la acesta, dacă este condus prin oraș, sunt legate de valva EGR și de DPF.
Printre simptome se numără fumul negru, pornirea greoaie și trepidatul puternic atunci când mașina este la relanti. Costurile legate de EGR și DPF sunt destul de ridicate.
- Update la soft – Diesel
După scandalul cu emisiile din 2012, VW s-a oferit să facă update la soft, însă mulți dintre cei care au acceptat acest lucru au raportat faptul că injectoarele s-au stricat la scurt timp.
- Cutii DSG
Legat de cutiile DSG, pe lista simptomelor care apar atunci când sunt probleme putem găsi:
- smucituri când schimbă vitezele
- pierderea puterii în mers
- accelerări neobișnuite
- Ambreiajele de la DSG 6 se uzează după 180.000-200.000 km. Volanta stricată poate fi simțită extrem de ușor atunci când mașina este la relanti și se manifestă prin tremurături, iar un ambreiaj stricat poate fi simțit prin smuciturile mici sau accelerările neobișnuite.
Tot în cazul DSG 6, schimbul de ulei este recomandat să fie făcut la 60.000km.
-
- Pentru DSG 7, mecatronicul este una dintre cele mai des întâlnite probleme, iar costurile sale sunt destul de ridicate.
- Compresorul de climă
La VW Golf 2004-2009 sunt probleme serioase la compresorul de climă. Dacă ai achiziționat sau dorești să achiziționezi un VW Golf care are un compresor Valeo, pregătește-te să rămâi fără el într-un timp scurt.
- Modulele ABS și ESP
Modulele ABS și ESP sunt o altă problemă foarte des întâlnită la VW Golf 2004-2009. Din fericire, este vorba doar despre G201, deci nu va fi nevoie să schimbi întreg ansamblul.